bara så vi är på samma kapitel

Okejokej, hejhej.
För att det inte ska bildas massa missförstånd så tänkte jag bara berätta lite vad det är jag skriver här.
Det jag skriver här är inte alltid sånt jag upplevt, en hel del är påhittat av mitt egna huvud. Det jag skriver under kategorin "stories" är sånt jag har skrivit & hittat på, men om det är "feelings & thought" eller "text" så är det antagligen något som är jag, mina tankar & idéer eller något annat jag vill berätta & dela med mig av jordens befolkning. Men självklart så kan jag ju glömma skriva in vilken kategori, haha.
Så ja, jag tror att jag har förklarat detta bland de allra första inläggen; att jag skriver små noveller & så, men tänkte bara skriva det igen. 
Däremot är oftast inspirerade utav mina egna erfarenheter eller känslor. Eller så ser jag en bild jag vill skapa en historia bakom (därför lägger jag oftast upp bilder från tumblr, eller någon annan sida), eller så läser jag något som inspirerar eller kanske hör någon låt som jag hittar inspiration ifrån.
Ibland är jag mer inspirerad än andra dagar, men så är det.
I grund & botten så är det det som spelar någon roll, och självklart hur kreativ jag känner mig haha. Det är också därför det ibland står helt stilla här & jag knappt uppdaterar, så... I'm sorry!
Jag älskar att skriva & jag blir sjukt glad när någon säger att de tycker om det. Så tacktacktack till er som faktiskt uttryckt er om detta, haha!
Okej, wiiie. Det var väl ungefär det - jag känner ett otroligt pepp nu på att fortsätta skriva (antagligen för att jag läser så mycket..) & det kommer nog något nytt snart!
 




Be nice, heh. ❤

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback