jag hoppas ni tycker om mig ändå

alltid jag, jag borde vara van
aldrig den som är det bästa, men inte tvärtom heller - utan någonstans där emellan
jag vill också synas, jag vill också ha en gåva av något slag men antingen ser jag inte den själv eller så bara har jag ingen
det är grymt egoistiskt men jag vill vara någons favorit, någons första val
usch
& jag vill till min sånglektion i vellinge för att prata, jag vill att någon ska förstå mig men jag kommer inte våga säga något
jag mår egentligen bra, det är bara ibland det svider
känns som om jag deppar hela tiden och snart försvinner väl vänner, så jag ska bli bättre
men denna blogg får ta all skit just nu så jag hoppas ni tycker om mig ändå




Be nice, heh. ❤
Postat av: elsa

vänner försvinner inte

Svar: puss på dig, du fina
Rebecca Rebecca

2014-02-09 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback