min fina, fina resa

Åh, jag är så glad jag åkte. Ärligt talat.
Jag mådde kanske inte bra i mitten av resan men nu är jag så glad att jag faktiskt åkte. Helt själv också. Att jag vågade mig ut.
Roadtrip genom hela USA. Ja, i alla fall kust till kust. Los Angeles till New York.
Det är en drömresa. Det är något som inte alla får göra. Vi gjorde det på tre veckor.
De tre veckorna var hektiskta men vi klara det. Jag klara det.
Visst, jag kände mig ibland hopplös. Jag kände ibland att jag bara ville åka hem och ruttna. Att jag inte var en del av gruppen, att jag inte passade in någonstans. Att alla tyckte illa om mig.
Men jag kände också att jag var riktigt cool att göra resan. Jag kände att jag längtade till de städer och berg som jag drömde om att se i så många år. Kände hur mycket mina vänner och min familj verkligen betydde hemma.
Jag fick se LA, Las Vegas, jag fick se Grand Canyon från ovan i en helikopter. Washington DC & New York. Jag shoppa i New York, och låtsades som om jag var Carrie ifrån Sex And The City. Och det är bara en del av det jag var med om.
Puss, kram och kärlek på alla.
Jag lärde mig så mycket, växte både kors och tvärs... Och jag ångrar mig aldrig.
Här har ni en film från en tjej jag åkte med, också från Sverige, Ida.
Puss.
 




Be nice, heh. ❤
Postat av: ida

alltså finaste du. du är bra och förlåt för att det blev lite fel ibland. saknar dig så.

Svar: Åh, men åh. Det är ju sånt som händer & jag var inte direkt felfri jag heller, saknar dig också! jag har fullt upp hela julen framöver men jag tycker vi ska träffas sen, puss på dig!
Rebecca Rebecca

2013-11-20 @ 22:13:41 / http://www.ett-kolikbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback