känslor som jag egentligen inte borde ha, för du kommer aldrig bli min

 
Jag viker servetten
Vet inte hur jag ska känna
Jag letar i rummet, hoppas att någon ska ta med mig hem
så att du börjar förstå att det kanske borde bli du och jag ändå
Jag försöker vara hård men alla förstår
Jag knyter min hand i fickan och går
Jag står där i kön och bråkar och stör men jag gillar dig
Som bas gillar hörn
 
Bara vardagstankar istället. Men jag tänker hur enkelt det hade varit med dig, för annars är inget enkelt.
Men du är en vän, och det lär du alltid vara. Samtidigt som jag alltid kommer ha ett öga för dig, och hoppas ibland - bara ibland, kej? - att du kommer tycka om mig på det där speciella sättet.
 
Vill vara tydlig med att detta inte är något depp utan tankar.




Be nice, heh. ❤
Postat av: Cherry

Älskar den låten ugh!!

2013-10-19 @ 21:28:19 / http://www.cherryj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback