kanske förlåt, men jag vet inte

Jag blev bara så besviken.
För det var som om jag inte vore där. Hon pratade inte med mig på hela kvällen och jag kände mig ersatt så det gjorde ont i magen.
Om det inte hade gjort ont så hade jag inte gråtit hela vägen hem.
För vi stod varann så nära tidigare, första året i gymnasiet var vi som systrar & hade en bromance samtidigt liksom. Och det gör ont för det är inte alls så längre.
Fan det låter som ett förhållande men haha, jaha..?
Först blev jag ledsen, sen blev jag arg, sen ledsen igen.
Idag trodde väl tjejen att jag var sur på henne men så var ju inte fallet riktigt..men samtidigt var det ju skönt för mig att vara i "överläge". Men det är ju inte så vänskap ska vara.
Jag fick helt ont i magen precis, för jag vill inte att hon ska må dåligt, inte känna sig utanför men... samtidigt känner jag att hon knappt bryr sig om mig, om hon inte vill ha något utav henne.
Jag vill inte vara den som pratar skit, jag har bara blivit den som pratar för det gör ont att hålla allt inne.
Jag tycker ju om henne lika mycket ändå, bara att det gör lite för ont i min mage ibland när jag känner mig "replaced".
Grejen är att jag faktiskt har pratat med henne om det men jag vill inte göra det igen och känna mig som en mamma.
Förlåt, eller något..kanske.
Love you, för så är det ju faktiskt. Puss.




Be nice, heh. ❤
Postat av: elsa

du kan alltid prata med mig snygging (vet att de är ett gammalt inlägg men ändå) pussar

2013-12-01 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback