I will get back, someday - USA

I somras, sommaren 2013, åkte jag på ett galet bra äventyr.
Jag åkte på språkresa.
Jag vet, jag vet, jag är 18 år - jag borde ha gjort det när jag var mycket yngre. Meeeen, är man blyg och lite rädd så kan det bli så.
Men för ungefär ett år sen så såg jag att man kunde åka på roadtrip igenom USA - coast to coast. Eftersom det är något jag alltid velat efter att ha sett bilder från en av mina vänner på facebook som hade gjort en sån resa så blev jag grymt peppad direkt och jag kände att jag verkligen ville göra något sånt.
Los Angeles till New York på tre veckor - mer exakt 20 dagar.
I flera månader så peppade jag, jag beställde resan redan i september tror jag förra året och planerade lite vad som kunde hända.
Jag är så glad att jag gjorde det. Även fast jag var jättenervös dagen innan, även fast jag kände att det inte var min "group of people" från början, även fast det regnade varje gång vi tältade och även fast det gick så himla snabbt.
Det var så grymt kul, och det var så kul att träffa så många olika människor.
När jag kollar igenom bilderna från resan så märker jag hur jag saknar vissa av människorna så himla mycket. Och jag har deras handstiler i min fina bok jag köpte i New York. Och på min väska. Minnena finns överallt och jag är så himla glad för det.
Till er som funderar på att åka på någon sådan här resa ; ÅK!! Ni kommer kanske inte fatta under resans gång, men när man väl är hemma så längtar man tillbaka till de olika ställena & det vi fick vara med om var helt galet. Galet på ett bra sätt.
Själv åkte jag med STS, men alltså.. Jag hade så gärna velat göra det själv någon gång.
Men en sak är säker & det är att jag ska tillbaka till de ställena jag tyckte om mest.
 
 




Be nice, heh. ❤
Postat av: Maria :3

Fin blogg med väldigt fina bilder :D
Åh blev fett sugen på att också åka iväg sådär :c Min storebror var i USA när han var runt 16 år ^.^

2013-10-31 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback