snart är 2013 borta

Hajjjjjjj!
Allt går så otroligt snabbt samtidigt som allt går så långsamt just nu, och jag stannar typ i mitten av allt. Eller i sängen.
Lov, julafton och snart är det nyår.
Jag trivs, jag är ganska glad och kan ta det lite lugnt - paus från skolan och stressen, och ingen lucia längre.
Det suger delvis med att lucian är över, särskilt när jag var det som tyckte om det mest haha. Jag saknar det och det gick så otroligt snabbt, men i början på lovet så kände man verkligen hur slutkörd man var efter det.
Jag kommer sakna det, kommer sakna vårt tajta gäng - det var så värt det, all stress och övning sen i augusti! Återträff med alla i januari någon gång, så det är gött!
Dessutom var vår julavslutning typ bäst. Så det så.
Julafton då? Vi firade det här hemma, vilket var skönt. Kusinerna från Staffanstorp kom hit, farmor&farfar, morfar&hans fru, mormor. Det var mysigt och jag fick fina grejer som jag blev jätteglad för!
Idag har jag väl inte gjort mycket mer än att pratat med en kamera. Vi får se hur det blir, har smått prestationsångest & om det inte blir bra så är det ingenting men vi får väl la se!
Hoppas ni har det askalas, och så. Så där, ni vet. & att er julafton var lika bra!
Jag fick också reda på att det var fler som läste min blogg som jag inte redan visste..så typ...TJA.
Är på jättekonstigt humör just nu, heh. Och trött.
Nu ska jag klippa & klistra, baaaaaj.
 




Be nice, heh. ❤

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback